Raportti kävijämääristä
tavoitteet:
Kasvattaa tiktok seuraajia 10%
Kasvattaa tikok näyttökertoja 20%
Lisätä bageleiden myyntiä 10% viikon 19 jälkeen

Tiktok julkaisu 10.5. Lauantai Klo 12:26
Sitoutumisia oli yhteensä 862.
vaikka sitoutumisaste oli maltillinen, katselukerrat ja kokonaiskatseluaika olivat erittäin hyviä, lähes 60% katsoi videon loppuun mikä kertoo sen että mainos oli kiinnostava.
Tällä tiktokilla saimme 24 uutta seuraajaa.
Mainoksen hyvään menestykseen varmasti vaikutti julkaisu päivä, aika ja se että video oli lyhyt ja ytimekäs

Tiktok julkaisu 14.5. Keskiviikko klo 12:51
Sitoutumisia oli 42.
Keskimääräinen katseluaika oli 2,9s, tämä on melko lyhyt aika, mikä viittaa siihen että video ei onnistunut pitämään katsojien mielenkiintoa kovin pitkään. Tiktok videoilla hyvä katseluaika on lähempänä koko videon pituutta.
Koko videon katsoivat vain alle 11% katsojista, mikä on todella vähän.
Seuraajia saimme vain kaksi mikä kertoo myös siitä että video ei herättänyt riittävästi kiinnostusta.
Tämä mainos ei onnistunut saamaan aikaan laajaa sitoutumista. Tähän vaikutti varmasti mainoksen sisältö, julkaisu päivä ja aika.
Tavoite ja toteutunut tulos:
Tavoite oli myydä 10% enemmän bageleita.
Viikolla 18 bageleita myytiin 77
Viikolla 20 bageleita myytiin 178
bageleiden myynti kasvoi 131%
Tavoite oli kasvattaa tiktok seuraajia 10% eli saada 36 uutta seuraajaa.
Tiktok seuraajia oli 358 ennen mainoksia.
Mainosten jälkeen tiktok seuraajia on 416, kokonaiskasvua tuli 58 seuraajaa mutta niistä vain 26 tulivat tämän näytön mainoksista 32 seuraajaa tuli vanhemmista tiktokeista.
Tiktok seuraajat kasvoi 16%
tavoite oli kasvattaa näyttökertoja 20% eli 2000 näyttökertaa lisää.
mainokseni tuottivat eritasoista tulosta:
toinen mainos sai 40 000 näyttökertaa eli selkeästi ylitti tavoitteen mutta toinen sai vaan 1000 näyttökertaa eli jäi selvästi alle odotuksen.